Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Projekt matematyczny w klasie III B

W bieżącym roku szkolnym Smerfy z klasy III B SP nr 5 wraz z wychowawczynią p. Aleksandrą Fliszewską biorą udział w kolejnej edycji matematycznego projektu edukacyjnego „„Natalka i Antek w Świecie Wielkiej Matematyki”. Projekt jest zgodny z podstawą programową oraz kierunkami polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2022/2023.

Celem głównym projektu jest zwiększenie kompetencji matematycznych i rozwijanie u dzieci zainteresowania matematyką poprzez wykonywanie zadań metodą projektu.

W tym roku uczniowie realizują aż 8 modułów. W pierwszym semestrze były to: Matematyka w drodze, Matematyka u krawca, Matematyka na święta i Matematyka w muzyce. Na koniec każdego modułu dzieci wykonują zadanie i do organizatora wysyłana jest fotorelacja.  Jest ona podstawą do uzyskania kolejnych certyfikatów dla klasy. Uczniowie natomiast otrzymują „Dzienniczki Wielkiego Matematyka” oraz, za zrealizowane poprawnie zadanie, naklejki – kolejne sprawności matematyczne.

W trakcie projektu tworzone są warunki do różnorodnej aktywności uczniów, rozbudzane są i kształtowane ich zainteresowania oraz uzdolnienia matematyczne, doskonalone są kompetencje cyfrowe uczniów i nauczyciela, a także stwarzane są warunki do odniesienia przez dzieci sukcesu w nauce matematyki.