Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp5ozorkow.pl

  • Data publikacji strony internetowej: .
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: .

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • zamieszczone dokumenty w formie skanów i brak ich odpowiedników w formie dostępnej lub brak odwzorowania treści w stronie internetowej,
  • treści niesformatowane zgodnie ze standardem dostępności,
  • dodane obrazki w formie zdjęć, plakatów czy innych form graficznych, które nie posiadają opisów dodatkowych,
  • tabele niesformatowane zgodnie ze standardem dostępności,
  • na stronie znajdują się linki do dokumentów w postaci plików pdf, doc, xls oraz inne niedostępne cyfrowo pliki. Aktualnie trwają prace nad konwersją i dostosowaniem tych plików do wersji dostępnej cyfrowo. Jeżeli potrzebujesz dostępu do któregoś z tych plików, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Treści nieobjęte przepisami

  • multimedia opublikowane przed dniem 23 września 2018r.,
  • dokumenty tekstowe i tekstowo graficzne, dokumenty utworzone w programach przeznaczonych do tworzenia prezentacji lub arkuszy kalkulacyjnych opublikowane przed dniem 23 września 2018r, oprócz tych, których zawartość jest niezbędna do realizacji bieżących zadań podmiotu,
  • linki do dokumentów w postaci plików pdf, doc, xls, których nie wytworzyła Szkoła, w tym interaktywna mapa dojazdu do Szkoły,
  • treści będące w posiadaniu Szkoły, które nie zostały przez Szkołę lub na jej rzecz wytworzone lub przez Szkołę nabyte, albo, których dostosowanie do wymagań dostępności cyfrowej wymaga modyfikacji, do której Szkoła nie jest uprawniona.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: .

Data ostatniego przeglądu deklaracji: .

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Beata Malinowska

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

Szkoła znajduje się w dwóch budynkach
Oddziały 1 – 3, 95-035 Ozorków ul. Konarskiego 2
Wejście do budynku od strony północnej.
Układ funkcjonalny pomieszczeń – poprzeczny. Komunikacja wewnętrzna zapewniona dwiema klatkami schodowymi wykonanymi w technologii tradycyjnej.
Schody prowadzące do wejścia betonowe .
Istnieje podjazd dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Istnieje miejsce parkingowe z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Brak toalety dla osoby niepełnosprawnej
Oddziały 4 – 8, 95-035 Ozorków ul. Cegielniana 25
Wejście do budynku od strony wschodniej
Układ funkcjonalny pomieszczeń – poprzeczny. Komunikacja wewnętrzna zapewniona dwiema klatkami schodowymi wykonanymi w technologii tradycyjnej.
Przy wejściu do szkoły istnieje jeden stopień .
Istnieje podjazd dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Osoba niepełnosprawna może podjechać samochodem pod same drzwi.
Wewnątrz szkoły istnieje platforma dla osób niepełnosprawnych
Brak toalety dla osoby niepełnosprawnej

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Do Szkoły i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Pies powinien posiadać uprząż. Pracownik Szkoły może poprosić właściciela psa o okazanie dokumentów potwierdzających, że pies jest psem przewodnikiem/asystującym, posiada zaświadczenie o aktualnych szczenieniach weterynaryjnych. Możliwość wejścia z psem asystującym nie zwalnia jego właściciela z odpowiedzialności za szkody spowodowane przez zwierzę.