OPŁATA  ZA  DUPLIKAT  LEGITYMACJI SZKOLNEJ  15-CIT-nizsza-stawka-dla-malych-podatnikow-od-1-stycznia-2017-roku_medium.jpg 

Szanowni Państwo!

Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu. Opłatę wnosi się na rachunek bankowy wskazany odpowiednio przez Dyrektora szkoły. Oczywiście Dyrektor szkoły może wskazać do tej czynności tylko rachunek bankowy właściciela, czyli organu prowadzącego.

Na podstawie Ustawy o opłacie skarbowej kwota opłaty od poświadczenia własnoręczności podpisu wynosi na obecny stan prawny 9 zł.

Za wydanie duplikatu legitymacji szkoła musi więc pobrać od Rodzica wskazaną kwotę i odprowadzić na rachunek organu prowadzącego. Natomiast zgodnie z literą prawa to Rodzic (Uczeń) powinien okazać dowód wpłaty na konto organu prowadzącego kwoty 9 zł, a ten fakt powinien być dopiero podstawą dla Dyrektora szkoły do wydania duplikatu legitymacji.

Typ szkoły, w której dokonuje się w/w czynności, nie ma znaczenia.

Podstawa prawna:

Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi
ul. Cegielniana 25
95-035 Ozorków
BS OZORKÓW  32 8786 0001 0000 1544 2001 0004
z dopiskiem : 
  - imię i nazwisko ucznia / klasa


Osoba zainteresowana składa w sekretariacie:
- aktualne zdjęcie,
- dowód wpłaty (można wysłać na mail szkoły: sekretariat@Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.w.pl )